Obecné Informace

Základní garance ZDARMA V případě práva na plnění garance bez příplatku vám bude vrácena částka, která odpovídá ceně zaplacené v den nákupu za neproletěné lety. Garance PLUS Připlaťte si 100,- Kč za každého pasažéra a v případě, že z objektivních důvodů nestihnete přestoupit na další let, tak Vám bez dalších nákladů v rámci Garance PLUS zajistíme nárhadní spoj a postaráme se o Vás. Kdy je možné uplatnit záruku V případě, že dojde ke změně termínu letu, k jeho zpoždění nebo zrušení leteckou společností z důvodů jiných než vyšší moci (viz níže), vy kvůli tomu nestihnete navazující let a letecká společnost vám nebude schopna nabídnout alternativní let.
[Čtěte více]
Основная гарантия В случае предоставления права на гарантию без наценки, вам будет возвращена сумма, соответствующая цене, уплаченной в день покупки за неиспользованные рейсы. Гарантия ПЛЮC В случае права выполнить Гарантию ПЛЮC с доплатой 300 RUB за пассажира, мы полностью позаботимся о вас и организуем поездку в конечный пункт назначения как можно скорее за наш счет. Когда я могу получить гарантию В случае смены, задержки или отмены рейса авиакомпанией по причинам, отличным от форс-мажорных обстоятельств (см.
[Čtěte více]
Náš manažerský team CEO Vítek Vítek je manažer s mezinárodními zkušenostmi z oblasti cestovního ruchu, bankovnictví a telekomunikací a zákaznického servisu “Shared services”. Zkušenosti z těchto oborů mu pomáhají připravovat inovátorská řešení pro klienty, výrazně zjednodušující orientaci v nabídkách služeb v oblasti cestovního ruchu, letenek a zážitků na cestách. Vítek hovoří plynule česky, anglicky a rusky. COO Petr Petr je manažer orientovaný na výsledky, s více než desetiletou zkušeností ve vedení projektů. Petr má jedinečné znalosti v optimalizaci, vedení a školení v oblasti prodeje a péče o zákazníky.
[Čtěte více]
Pojištění storna letenky je pojištění škodové, které může nastat v případě vážného onemocnění pojištěného, úmrtí pojištěného nebo jeho příbuzného, ztráty zaměstnání, nedoporučení MZV vycestovat do cílové destinace, živelní události v místě bydliště. Limit pojistného plnění 3 000 Kč Pojistný limit je maximální částka, kterou pojišťovna pojištěnému vyplatí. Pojištěný má spoluúčast 20 %. Příklady: Storno letenky v ceně 3 000 Kč znamená 20 % spoluúčast ve výši 600 Kč a výplata České pojišťovny je 2 400 Kč. Při ceně letenky 4 000 Kč bude 20% spoluúčast 800 Kč.
[Čtěte více]
Rádi si přečtete dobrý příběh? Zkuste naše obchodní a přepravní podmínky. Nevratné letenky rezervované online Stornopoplatek společnosti Web Shop Fly, a. s. je 490 Kč. Klientovi se vrací letecké poplatky po odečtení storno poplatku Web Shop Fly, a. s. a poplatku za zpracování refundace. Vratné letenky rezervované online Storno poplatek tarifu dle podmínek konkrétní letenky. Storno poplatek společnosti Web Shop Fly, a. s. je 1 500 Kč + příslušný poplatek za vystavení letenky* Refundace tax je 500 Kč = poplatek za zpracování refundace* Poplatky za změny a převystavení letenek Poplatek letecké společnosti dle podmínek konkrétní letenky.
[Čtěte více]
Profil a historie Společnost WEB SHOP FLY, a.s. (dále jen WSF) byla založena jako cestovní kancelář v roce 2016, kdy získala IATA certifikaci pro přímý nákup letenek. WSF vlastní pobočky na Slovensku v Popradu a v Košicích, které mají vlastní slovenskou IATA certifikaci. V témže roce získala od ministerstva pro místní rozvoj akreditaci Cestovní kanceláře. WSF je plně pojištěna proti úpadku u České Podnikatelské Pojišťovny. Na začátku se WSF orientovala na zajištění všech potřebných obchodních, technologických a partnerských vztahů nutných pro další rozvoj.
[Čtěte více]

V rámci HN+ získáváte neomezený přístup k placenému obsahu Hospodářských novin. Navíc si užijte čtení na našem webu bez reklamních bannerů a možnost využít on line archiv od roku 1995.

[Čtěte více]
cestovní agentury a cestovní kanceláře WEB SHOP FLY, a. s., ​IČO: 045 91 399 § 1 Definice Web Shop Fly a.s. (IATA AGENT) – společnost akreditovaná leteckými společnostmi prostřednictvím organizace IATA (Mezinárodní asociace leteckých dopravců) pro prodej přepravních cenin v letecké dopravě jiným osobám nebo organizacím. DOPRAVCE – letecký podnik provozující dopravu osob, přepravu zavazadel, zboží a pošty na podkladě letenek a nákladních listů. EMBARGO – zákaz letecké dopravy cestujících a přepravy zboží (nebo určitých druhů zboží) po určitou dobu na linkách vyhlášených dopravcem.
[Čtěte více]
Úvod WEB SHOP FLY a.s. je IATA certifikovaná a akreditovaná česká cestovní kancelář s pobočkami na Slovensku. Při své práci při přípravě Vašich letenek zpracovávat Vaše osobní údaje – tedy informace, které mohou být přímo nebo nepřímo spojeny s konkrétní osobou, např. s vámi. Protože existuje teoretická možnost, že by například orgány státní moci, jako je soud nebo policie, mohly nařídit spojení našich dat s dalšími, což by nakonec mohlo vést k odhalení vašeho jména apod.
[Čtěte více]
Tato webová stránka používá cookies Tato webová stránka společnosti WEB SHOP FLY používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě našich webových stránek a za účelem personalizace obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií, analýze návštěvnosti a pro zapamatování přihlašovacích údajů, které pak není nutné opakovaně zadávat. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby.
[Čtěte více]
cestovní agentury a cestovní kanceláře WEB SHOP FLY a.s., IČO: 045 91 399, ÚVODNÍ USTANOVENÍ, VYMEZENÍ POJMŮ 1.1 Těmito všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen „VOP“) se řídí právně závazný vztah mezi společností WEB SHOP FLY, a. s., IČO: 045 91 399, se sídlem Ďáblická 973/2k, Ďáblice, 182 00 Praha 8, zapsanou v obchodním rejstříku vedeného Městským soudem v Praze pod sp. zn. B 21086 (dále jen „WEB SHOP FLY“) a třetími fyzickými nebo právnickými osobami vznikající při nabízení a prodeji cestovních služeb a zájezdů, tedy konkrétně při poskytování služeb zprostředkování přepravy osob (letecké, vlakové, autobusové) a s ní souvisejících služeb nebo při poskytování služeb zprostředkování ubytování a s ním souvisejících služeb nebo při poskytování služeb zprostředkování nájmu vozidla a s ním souvisejících služeb nebo při poskytování služeb zprostředkování cestovního pojištění a s ním souvisejících služeb nebo při zprostředkování zájezdů, jakož i při zprostředkování dalších služeb souvisejících s cestovním ruchem (dále jen „Smlouva o zprostředkování Služeb“) a právní vztah mezi společností WEB SHOP FLY a třetími fyzickými nebo právnickými osobami vznikající při prodeji zájezdů (dále jen „Smlouva o zprostředkování zájezdu“), jakož i při poskytování dalších služeb souvisejících s cestovním ruchem, např.
[Čtěte více]
Rezervace letenky Jak se dozvím, že mám letenku rezervovanou? Po dokončení rezervace vám nejpozději do 2 hodin přijde potvrzovací e-mail. Proto je potřeba vyplnit při rezervaci e-mail, který skutečně používáte. Stále mi nepřišel potvrzovací e-mail. Mám letenku rezervovanou? Zkontrolujte v e-mailu složku se Spamy a Hromadné. Pokud ho nenajdete ani tam, kontaktujte hned naši zákaznickou podporu na chatu nebo telefonu. Je možné, že při zadávání e-mailu došlo k překlepu a je potřeba ho opravit.
[Čtěte více]