O společnosti WEB SHOP FLY

Profil a historie

Společnost WEB SHOP FLY, a.s. (dále jen WSF) byla založena jako cestovní kancelář v roce 2016, kdy získala IATA certifikaci pro přímý nákup letenek. WSF vlastní pobočky na Slovensku v Popradu a v Košicích, které mají vlastní slovenskou IATA certifikaci. V témže roce získala od ministerstva pro místní rozvoj akreditaci Cestovní kanceláře. WSF je plně pojištěna proti úpadku u České Podnikatelské Pojišťovny.

Na začátku se WSF orientovala na zajištění všech potřebných obchodních, technologických a partnerských vztahů nutných pro další rozvoj. V roce 2018 uvedla na trh pro svoje klienty unikátní vyhledávací systém pro výběr letenek, který je aktuálně v patentovacím procesu u Českého patentového úřadu, s aplikací nejen pro ČR, ale celou Evropskou unii.

V současné době WSF provozuje v ČR vlastní portál pro vyhledávání letenek Letenkylevne.cz.

V květnu 2018 podepsala partnerskou smlouvu se španělskou CK LogiTravel, působící v 11 zemích Evropy, Ameriky a Středního východu. Na základě této smlouvy může svým klientům v ČR nabízet kompletní nabídkový obsah LogiTravel v oblasti zájezdů, hotelů a zážitků. V lednu 2018 se stala partnerem týdeníku Euro patřící pod mediální skupinu Mladá fronta https://www.euro.cz/cestovani. V dubnu 2018 se stala obchodním partnerem společnosti Economia a na jejich stránkách provozuje přímý prodej letenek. Tato spolupráce funguje pod značkou Letenky.centrum.cz. V srpnu 2018 společně s Prima FTV spustila nový cestovatelský portál PrimaGO, a to jak pro Českou republiku — PrimaGO.cz, tak i na Slovensku — PrimaGO.sk.

Aktuálně se WSF chystá k expanzi na nejbližší evropské trhy.

Klíčem k úspěchu jsou pro WSF unikátní vyhledávač letenek, velice kvalitní zákaznický servis, zajišťující služby pro spokojené zákazníky, dobrý a přátelský kolektiv zaměstnanců a výborná spolupráce s partnerskou softwarovou společností Bonitoo.

Vize

WSF je jednou z nejvýznamnějších cestovních kanceláří na českém i mezinárodním trhu díky:

  • Produktovým a technologickým inovacím,
  • Poskytování komplexní nabídky řešení a služeb
  • Kvalitě, která je upřednostněna před kvantitou
  • Upevňování dlouhodobých vztahů se zákazníky i obchodními partnery
  • Nabídce širokého portfolia služeb a řešení na míru  

Vize společnosti WEB SHOP FLY zní: Moderní, zákaznicky orientovaná, prosperující a rozvíjející se firma — řešící s pokorou veškeré denní potřeby svých zákazníků i zaměstnanců.

Mise

Posláním WSF je budování dlouhodobých a oboustranně výhodných vztahů se zákazníky, kterým se vždy snažíme nabídnout služby na míru, odpovídající jejich aktuálním i dlouhodobým potřebám. Poskytujeme technologii a služby světové úrovně, což nám umožňuje trvale zvyšovat hodnotu společnosti.

Jsme odpovědným partnerem i zaměstnavatelem, který vždy klade v první řadě důraz na spolupráci, osobní rozvoj zaměstnanců a maximální spokojenost svých zákazníků, ke kterým se chováme s úctou a respektem.

Vše, co děláme, děláme vždy s ohledem na dlouhodobé vztahy se zákazníky i partnery ruku v ruce s vysokou kvalitou odvedených služeb.

Hodnoty

Integrita

Poctivá práce, respekt a pokora je pro všechny z nás na prvním místě. Vždy se chováme tak, abychom dělali dobré jméno firmy. Ctíme její cíle a směřování.

Zákaznický servis a podpora

Náš současný i budoucí úspěch závisí na našich zákaznících, proto jim pomáháme, nasloucháme jejich potřebám a snažíme se maximálně jim vždy vyjít vstříc. Máme rádi jednoduchost, upřímnost a fér jednání. Vždy a za všech okolností se snažíme dodržet sliby.

Trvalé zlepšování a technologický náskok

Uvědomujeme si, že vždy lze dělat vše lépe a jednodušeji. Proto hledáme nová řešení, technologie, způsoby obsluhy zákazníka. Neustále otvíráme prostor pro nové partnery a pro co nejširší nabídku služeb.

Rozvoj pracovníků

Pracujeme neustále na kvalitním firemní prostředí a kultuře, podporující osobní rozvoj, iniciativu a kvalitní výkony. Stejně jako firma se snažíme, aby se rozvíjeli naši pracovníci.

Respekt

Respektujeme každého zákazníka i pracovníka firmy. Rozvíjíme společné prostředí úcty a důvěry, které podporujeme otevřenou komunikací uvnitř firmy i ven vůči zákazníkům.

Loajalita

Jednáme vždy zcela v souladu se zájmy firmy a vždy ji reprezentujeme jako lídra ve svém oboru.

Vzdělávání

Neustále se učíme a zvyšujeme své profesní znalosti a potřeby firmy.

Partneři

  • IATA – mezinárodní asociace leteckých společností
  • Mladá fronta – obchodní partner pro společný provoz portálu euro.cz/cestovani
  • Prima FTV – obchodní partner pro společný provoz portálu PrimaGO
  • Economia – obchodní partner pro společný provoz portálu Letenky.centrum.cz
  • Česká pojišťovna – partner pro pojištění letenek a cestovní pojištění
  • LogiTravel – obchodní partner pro širší nabídku hotelů, zážitků a cestovatelských balíčků
  • Frosch – globální americká cestovní společnost
  • Amadeus – společnost zaměřená na tvorbu technologií, které propojují informace v cestovním ruchu

Tagy

žádné tagy

Kategorie